Nikad više pregleda stranice na internetu: Posjećenost, demografija i ostala tehnologija za 2017. godinu
- veličina pisma smanji veličinu pisma uvečaj veličinu pisma
- Ispis
- Pošalji e-mail
Svaka godina donese nam neki napredak u određenom segmentu koji od gotovo samih početaka bilježi Google analytics. Tako smo na početku godine standardno za vas pripremili generalne podatke o posjećenosti stranice u više stavki, demografske podatke, internet preglednicima, operativnim sustavima i rezolucijama ekrana koje se najviše koriste na našoj stranici.
Uvijek trebamo pričekati kraj godine radi potpunosti podataka, iako naravno kako nitko sa stopostotnom točnošću može tvrditi da su ovi podaci točni. Ipak, kaže se kako "Google zna sve" pa mu po pitanju ove tehnologije svakako dajemo jedan kredibilitet pa i povjerenje za ovaj pregled.
Za uvećani prikaz koristite desni klik miša ili duže zadržite sliku/e na svom tabletu/smartphoneu za dodatno uvećanje.
Osnovi podaci - posjećenost stranice
Usporedno s 2016. godinom, najveći porast doživjeli smo u pregledima stranice gdje aktualnih 302.523 zvuči zaista impresivno naspram 185.734 iako je broj korisnika bio nešto manji pa iz tog razloga ove godine veći postatak pripada ovim posjetiteljima koji se vraćaju na našu stranicu (eng. Returning Visitor). Ovo je ujedno i najveći broj pregleda samih stranica, još od 2013. godine kada ih je bilo 200.000.
Za dodatno pojašnjenje jedna sesija po korisniku traje svaki put kad posjeti stranicu unutar koje pregledava više njih, dakle to su ti pregledi stranice. Očito je bilo podosta sadržaja za gledati odnosno čitati.
S obzirom da se kako moderni trendovi i nalažu, sve više okrećemo samim društvenim mrežama, izrazito veseli za vidjeti da same stranice kao stranice itekako i dalje imaju svoju funkciju pa i publiku.
Demografski podaci - Države
Obično se "(not set)" pribrojava matičnoj zemlji, dakle najvjerojatnije se radi o Hrvatskoj. Što se samih rezultata tiče, više nego logično je vidjeti Hrvatsku kao zemlju iz koje nam dolazi skoro 90% posjeta, a ostalih 10% ide ostatku svijeta. Naspram 2016. nešto više čitalo nas se u Srbiji, a nešto manje u Sloveniji, ali zato iz Sjedinjenih Američkih Država brojimo četiri znamenke što u 2016. nije bio slučaj.
Demografski podaci - gradovi u Hrvatskoj
Zagreb je logično uvjerljivo broj 1, a Rijeka i Split su naspram prošle godine zamjenili svoje pozicije, kao i ovih ostali gradovi u 10. Razlika je u nijansama, pozicije su više manje slične.
Preglednici (eng. browseri)
Google Chrome nastavlja dominirati, a jedan veliki skok doživio je najjednostavniji preglednik Androida (bez posebnih komandi) što očito odgovara publici.
Operativni sustavi
Svjedoci smo kako je mobilni svijet preuzeo tržište i na neki način što se prosječnog broja korisnika tiče smanjio onaj dio "desktop" uređaja, ali ove godine nije napravljen veliki iskorak, štoviše, koji postotak bolje stoje Windowsi što bi ipak značilo da sama računala još uvijek mogu ponuditi niz opcija koje tableti, smartphoneovi i sl. ne mogu.